Vježbe i igre pamćenja imena i koncentracije
U sklopu vježbi grupnog rada i dramske pedagogije veliki je broj vježbi pamćenja imena i upoznavanja koje su nužne za početak rada grupe. Vježbe se prilagođavaju s obzirom na broj sudionika i njihovu dob, s obzirom na to koliko se dobro poznaju te koliko su već povezani kao grupa. Iako bolje funkcioniraju u manjim, vježbe se mogu izvoditi i u brojčano velikim razredima, ali moramo računati da će nam za njih trebati više vremena.
Predložene vježbe upoznavanja – pamćenja imena izabrane su i prilagođene za rad s mlađim učenicima. No, naravno, one su dobrodošle u radu sa starijim učenicima i mogu se prilagođavati i nadograđivati ovisno o dobi i zrelosti učenika.
JA SAM…
Šalji ime u krug – brzo predavanje imena
Učenici i učitelj/ica su u krugu. Učitelj/ica započinje vježbu tako da brzo izgovori svoje ime okrećući se prema učeniku sa svoje lijeve strane, on pak treba reći svoje ime okrećući se prema učeniku sa svoje lijeve strane i tako u krug. Nakon dva kruga, učiteljica komplicira igru jer nenajavljeno promjeni pravila, primjerice smjer kretanja, i izgovori svoje ime okrećući se prema učeniku sa svoje desne strane, on pak učeniku sa svoje desne strane…. Nakon toga umjesto svojeg imena kaže ime učenika s desna ili slijeva itd. Učenike se može pozvati da se igraju brzinama. Pa tako možemo vidjeti koliko najbrže možemo izgovarati ukrug svoja imenaBez obzira što je prvotna funkcija neke vježbe primjerice pamćenje imena sudionika, svakom vježbom ostvarujemo mnogobrojne funkcionalne i odgojne zadatke; zagrijavamo se, razgibavamo, razvijamo pažnju, koncentraciju, sposobnost zapažanja, osjećaj za ritam, stvaramo prostor komunikacije i suradnje, ostvarujemo pozitivno ozračje u skupini…
Izvor:
https://www.rprimo.mojweb.com.hr/opcenito/lorem-ipsum/
Primjedbe
Objavi komentar